Wednesday, January 24, 2018

Ny sömnterapeutisk video från Lilium

Jag kan alltså inte slita mig från Liliums ofta suggestiva videos. Kalla det vad ni vill, men det är ett faktum.

Nu har hon nyligen gjort en ny sömnterapeutisk video riktad till människor med sömnproblem. Just nu verkar det inte funka på mig, men nån gång kanske det gör det.

Här är det inte fråga om "hypnos", men någon form av ganska så charmig suggestion. Hon kallar sig Mrs Sandman och gör vad hon kan för att försöka göra en sömnig på ett rofyllt sätt.

Videon kan ses här.

Ibland fastnar man för saker som kan vara lite svårt att förklara varför man gör det. Detta är ett ovanligt uppenbart exempel

TiLlÄGG
Jag skrev att det inte verkade funka på mig den här gången, en så fort jag la mig ner efter att ha skrivit detta somnade jag omedelbart (med kläderna på) och sov fem timmar. Der är lite skakande, men jag känner mig glad.

No comments:

Post a Comment